неділю, 14 січня 2018 р.

Роботи учнів

      1.Дмитриєв Станіслав Вадимович, ІІ курс, професія: «Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів (категорія «С»)»
      2.Голуб Андрій Володимирович, викладач спецдисциплін
      3.Діючий стенд «Робочий процес 4-х тактного двигуна». 











Цей макет виготовлений з фанери  ,має ручний привід колінчастого валу і складається з таких деталей:
1.     Циліндр
2.     Головка циліндра
3.     Поршень
4.     Шатун
5.     Колінчастий вал
6.     Картер
7.     Клапан
8.     Свічка запалювання
4.     Цей макет є навчальним посібником,який використовується на
уроках при вивченні теми «Робочий процес 4-х тактного двигуна»
Навчальний посібник є діючою моделлю за допомогою якого вивчають призначення загальну будову кривишипно-шатунного та газорозподільного механізмів та принци роботи 4-х тактного двигуна.


Навчальний посібник також використовують на заняттях для опитування, закріплення та повторення матеріалу.
Робота чотирьохтактного одноциліндрового двигуна

А тепер розглянемо принцип роботи на прикладі одноциліндрового карбюраторного двигуна. Його пристрій представлено на малюнку



1 Такт впуск
При обертанні колінчатого вала (мал а) поршень рухається від ВМТ до НМТ і над ним створюється розрідження, тобто тиск у циліндрі стає нижче атмосферного. У цей час за допомогою газорозподільного механізму відкривається впускний клапан (випускний закритий) і пальна суміш із карбюратора надходить у циліндр, наповнюючи його
2 Такт стиску
поршень рухається до ВМТ, впускний клапан закриється (випускний клапан продовжує залишатися в закритому положенні).
Об’єм у циліндрі зменшується, тиск і температура підвищуються..
3 Такт розширення
Наприкінці такту стиску в циліндр через свічу запалювання подається електрична іскра і запалює пальну суміш, відбувається згоряння з наростанням тиску газів у циліндрі. Під тиском газів, що розширюються, поршень рухається від ВМТ до НМТ і передає зусилля через поршневий палець на шатун і колінчатий вал. 
4 Такт випуск
Поршень рухається з НМТ до ВМТ, відкривається випускній клапан і гази, що відробили, видаляються із циліндра 
При подальшому обертанні колінчатого вала такти повторюються. Отже, робочий цикл у чотиритактному карбюраторному двигуні відбувається за чотири ходи поршня або два обороти колінчатого вала, що відповідає 720° його повороту.

Порядком роботи двигуна
Чергування однойменних тактів по циліндрах двигуна в певній послідовності, установленої заводом- виготовлювачем, називається порядком роботи двигуна.
Зміна тактів у 8 циліндровому двигуні відбувається через 90° повороту колінчатого вала, але такт триває протягом 180°.
Таким чином, у двох циліндрах одночасно протягом 90° повороту колінчатого вала здійснюється той самий такт - відбувається перекриття (накладення) тактів, що сприяє більше рівномірному обертанню колінчатого вала.
Порядок роботи двигуна 1-5-4-2-6-3-7-8